video

seperti yang dikatakan, salji turun awal tahun ni. tahun lepas, salji mula penuh dalam bulan januari. tahun ni, pertengahan disember dah putih dah...

saja nak bagi kitorg main salji lama sikit kot tahun ni...

*teknik penggambaran gaya Izairi*

dalam kelas, kadang2 Lyudmila Anreevna tanya kami pasal suasana bidang kedoktoran dan sistem kesihatan kat Malaysia. semalam dia kompelin pasal sistem ukren yang makin merapu. caj perubatan dan khidmat yang mahal, gaji yang tak cukup. ubat pun mahal jugak.

kitorg pun galak la cakap. "oh, kami kat Malaysia semua percuma. yang bayar2 tu semua kat hospital swasta je. untuk MRI ke imbasan CT baru la kena beratur lama sket..."

Lyudmila Andreevna balas:

"korang kat Malaysia komunis ke? semua pun percuma..."

aku tak tau la org lain tapi aku rasa bercampur-baur. nak bangga ke, nak benci ke, nak ketawa ke.
.
.
.
.
kemudian ada org cakap:

"kami pakai sistem kesihatan cara sosialis/socialized medicine"

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati