video

All good things must come to an end.

Semua perkara yg baik2 dan bagus2 akan habis juga akhirnya.

tapi, dlm kes aku ni, perkara yg bagus2 tiba di penghabisan. dah tahun akhir kat sini, baru la merasa bendalah luncur ais ni.

minggu lepas dia on benda ni. kalau main tengah minggu 35grv utk 45 minit waktu pagi. lepas tghri, 40grv. hujung minggu 40grv. kalau sesi malam, 70grv main dari kul 12 smpi 3 pagi. lanyak la ko benda ni sampai lebam!

dah tahun akhir la baru nak pasang paip air panas [musim sejuk nak habis pulak tu. awal2 xnak pulak dia pasang!]

dah tahun akhir ni baru nak pasang talian internet ke bilik2 asrama.

bengong betul!

bagus ke tak bagus ke, yang paling bagus sekali ialah tahun ni aku balik Malaysia. habis cerita!

aku takda mood nak tangkap gamba benda ni banyak2. sebab banyak habiskan masa kat tepi2 je. penat nak berdiri pun tak habis. kui3~

p/s: org tak reti main kasut roda, tetiba nak tibai luncur air plak. mmg la hancus! terima kasih kepada irma, mengajar aku yg bebal ni. hahaha~
p/s2: dalam keluarga aku, kakcik sorang je yg reti main kasut roda. jom kakcik, kita try kat mines ke, sunway pyramid ke nanti? :D

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati