ahad malam isnin lepas, ada majlis makan2 sempena holi. hari merai tah ape benda ntah. tapi yang penting ada makan2 la. hehe. kami ni memang datang nak makan je pun. ape nak buat lagi...

sambil2 tu ada persembahan tarian. berbelas2 jenis, dari setiap wilayah yg sambut holi. india belah2 utara yg sambut. orang2 selatan tak sambut holi. sbb tu tak pernah tau bendalah holi ni kat malaysia.

aku ingatkan holi ni adik beradik dengan ponggal sebab ada budak tu kata holi ni org main sapu2 tepung berwarna kat muka. rupanya bukan. ada pulak upacara2 bakar kayu lepas tu. ntah2 peringat orang mati tak? huhuhu



ape2 la...



bersama tetamu kitorg dari Ternopil. yg 3 org ni orang Malaysia, bukan India-mari. dari kiri wawad [bukan tetamu], Pravena, Madhu, Kalpana dan ehem2...

video

satu contoh orang menari mlm tu. yg banyak2 tu, aku nampak mcm sama jek...haha! ada ke pulak, budak2 ni bantai menari moden mcm dlm disko plak. dah langsung xda kebudayaannye. lantak korang la india2 oiii...



nanad, u menari ada rupa mcm ni x? hahaha! brader 2 ekor ni tgh mengumpat apa la agaknye....



org selalu kata kalau lelaki huduh, dapat awek lawa...












agak2 yg ni lelaki huduh ke macho?
KWANG3~

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati