hola~

dah bersawang, berhabuk, berlalang, berkubang dan macam2 ber- lagi blog ni. sejak aku masuk belajar balik ni, tak ada cerita aku nak kongsi.

bukan xda cerita, cuma polisi blog aku bukan la berkisah kehidupan aku sehari2. siapa yang nak tahu kehidupan aku. bukan best pun. balik2 benda sama je, gi kelas, balik kelas, belajar [balik semula mcm zaman dulu2], makan, tido dan ulang semula rutin.

oh ye, aku ada cite travelogue yg tergantung. cite jalan2 moskow dan manila. isk3. tu pun dah setahun punya cite tu. ntah2 dah lupa. aiyaiyaiyaiiii...

dalam masa beberapa lama menyepi ni, ada banyak aktiviti jugak yg aku buat. mcm hari tu aku gi kelantan, dengan ushop dan baiya, menghadiri kenduri adik ali dgn kodok. ada peristiwa seram gak masa tu. tapi tak best nak cite.

aku juga banyak membaca sebenarnya. macam2 buku aku baca. maka, kali ni aku buat reviu buku je la. jadi sila la tunggu aku buat entri pasal buku.

p/s: aku ada jugak nak buat entri pasal himpunan bersih. tapi tu pun tak terterbit2 lagi. nak tangkap gambo punya malas. ahahah!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati