ni entry blog baru aku...

i'm not much of a writer...may be my entries will sound more like gibberish ataupun tah ape2 xda makne...tapi xda salahnye nak mencuba...kan?

aku rasa macam nak menulis ttg perjalanan2 aku kat bumi ukren ni, perjalanan musafir aku ke mana2 di bumi Allah ni dan mungkin ttg hobi aku yg x seberapa...rajin2 la bagi komen kalo ada sape2 yg baca....

ni masa kat zarapizzara...tgh test line wireless...hehe...ape lagi nk cerita aa?

so sambil me'wi-fi' aku pun order la kopi cappucino seketul dan pizza seafood...makan kongsi2 dgn kak lela dan hajar...

hajar dah balik dah, lapar nk makan McD katanye...hmm...japgi aku pn nak balik a jugak...



gamba kat atas tu kak lela...say hii kak lela!!! :P

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati