ilmu apungan

kehidupan kitorg kat ukren smlm ditambah dgn warna baru. warna pantai luzanovka :D

tapi yg malangnya, wlpn pantai ni cun, air tenang, ada tmn tema, ramai awek [dan makcik2, pakcik2, bro2 sunbathing] dan berpasir halus dan landai, susah nak pegi ke sini sbb nak kene naik marsyrutka 165 dr slobodka. hujung2 minggu pulak ada 2 bijik je yg ulang alik ke sana. punya la lama nk tgu, sampaikan mula2 tu dah nak putus asa dan nak pegi ke pantai arkadia pulak.

sume ni cdgn baiya la. dia yg ckp kat hujung 'bus-stop' 165 ada pantai. tp dlm masa yg sama irma ckp pantai tu kat luzanovka. memandangkan kitorg lebih yakin dgn baiya [student tahun 5, lagi byk tahu banding dgn kitorg tahun 4], kitorg pun folo ckp baiya.

OTW, ada gak nampak org ramai turun kat 'bus-stop' luzanovka. masing2 dah xsedap ati dah. isk3...tp xpe, kita kuatkan smgt dgn pendapat baiya!!!

sampai kat ujung jln [yg xda rupa mcm ada pantai berdekatan], aku pun tny a driver.

aku: encik, dekat2 sini ada pantai x?
encik drebar: pantai? pantai apenye? korg dah terlepas dah. tadi masa kat luzanovka apasal xtny?
aku: ooo, ye ke...

al-hasil, kena la bayar tambang 2 kali. naik bas yg sama, susur balik jln tadi dan turun kat luzanovka. padan muka kitorg. hahaha

kami yg gembira

mi gorengan salihin...salihin x folo pun...

lihat background, jgn lihat foreground

kodok dan aku yg xnaik astroorbit...aku xda duit, kodok penin kepala

aswad: hoh, nak muntah dah aku ni...uwekkk

balik tu lagi best. bas 165 dah xada. so kitorg naik 145, turun kat center, pastu balik naik 203. total tambang perjalanan hr ni ialah 2+1.5+2+1.5=7 griven [yg sepatutnya 4griven saje]

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati