semalam hari exam infectious disease kitorg. exam buat kat kelas. aku, aswad, usop dan salihin dgn selambanye dtg lewat, bila kitorg sampai, dak2 ni semua dah siap duduk dgn kertas soalan dan tgh karang jwpn pun. tu pun kitorg naik teksi. kalo naik bas, alamat lagi lambat le jwbnye. hehe [pemandu teksi hari ni satu contoh org baik kat ukren. tsgt la peramahnye, tanya kat malaysia ada tanam pisang ke x, berapa kali setaun pisang berbuah, kat laut malaysia ada lanun ke. adoiii...pakcik ni rajin tgk berita gak rupenye...]


alhamdulillah, aku dpt soalan yg aku bersedia jwb. jadi aku pn jwb le. soalan2 aku berbunyi:
  1. principles and specific methods of laboratory diagnosis of infectious disease
  2. botulism. etiology, epidemiology, pathogenesis, clinical manifestations, pathological anatomy, treatment and prophylaxis [amik kau! pny pjg soalan dia]
  3. laboratory indices of diphteria
utk soalan situational tasks [soalan ni dia bagi kes pendek, lps tu aku kene bagi prelim diagnosis, treatment and laboratory findings] aku dpt soalan leptospirosis. leptospirosis ni aku asik tertuka dgn tularemia, nasib baik aku tny usop sket2. syyyyt!! :P

makcik yg ada depan aku tu, namanye Dr. Usychenko Elena Mikhailovna. dah tua kerepot mcm nk maut dah, tp gagah dok dtg bg lecture lg. dia ni ketua bhgn akademik jabatan penyakit berjangkit dan epidemik

hasilnye, aku dpt le markah 4 utk slps sesi soal jwb yg penuh dramatik. maunye x dramatik, aku prep dlm kertas soalan lain, doktor ni pegi melencong ke lain pulak, ikut sesuke hati die. adoiii...terkedu sekejap. tp lps tu aku jwb, ikut ape yg tercapai dek otak aku. hehe

hasil yg lain aku semlm ialah ini....tadaaaa!!!

sebelum


selepas

maka bermula la penderitaan aku selama setahun lebih nak membetulkan gigi aku. hehe. bukan ape, semata2 rawatan ni murah kat sini. nak2 pulak matawang ukren tgh jatuh skrg ni. rm1 = uah2.29. lebih drpd 2kali ganda. hoho!

bersiap sedia, aku akan kelihatan lebih macho! muahahahaha!!!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati