setelah beberapa kali menelefon Alexei, akhirnya dapat jugak kitorg sambungan internet wi-fi dlm bilik berkelajuan tinggi gile haram pny. muahaha!

terpaksa la kitorg korbankan nasi free masjid mlm td demi pemasangan dan setting internet berkelajuan tinggi. x rugi la bayar mamat ni pun. kalo nk harapkan mamat yg aku call hr tu, berjanggut la jwbnye...dah a mintak 10USD utk satu laptop. siot jek...

haih...kalo la sume org dlm ukren ni perangai mcm si Alexei ni, aman damai dan maju dah ukren...

syabas kpd encik Alexei. kalo dr dulu aku contact Alexei ni, dah lama dah aku bersuka ria dgn internet hi speed. download video setengah jam je siap. huahuahua. pastu aku dah giat mendownload tema2 utk telefon kesayangan aku. hehehe...

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati