buah hatiku terbaru...



henfon Sony Ericsson K550i cyber-shot. untukku menyundal-kamera [cam-whoring laaa] dgn lebih ligat.

antara ciri2 yg menyebabkan aku sambar henfon ni
  • kamera 2megapiksel
  • rekaan yang kukuh
  • harga yg boleh tahan ok
  • ada slot memory stick [boleh letak gamba dgn byk]
  • ada Gigibiru [Bluetooth]
  • boleh letak nada dering yg funky2 [padahal aku xda ringtone yg best pun]
  • warna hitam yg macho
  • boleh upload gamba terus ke blogger...xtau camne [aku x try lg] tp ada link direct ke blogger melalui function camera ni
yg lagi menguatkan aku nk beli henfon ni ialah, abah suruh beli baru...hehe...bukan senang nk dpt chance camni. last time masa henfon aku yg lama/rosak nokia 3220 dulu. tu pun aku trade-in yg lama dan dpt suntikan ekonomi [abah tambah duit rm200].

orait, skrg ni dlm senarai perbelanjaan masa depan aku ialah
  • duit tambang ke kiev utk pasport baru
  • duit nak pasang besi kat gigi aku
  • duit nak beli memory kad
sumbangan anda adalah amat dialu-alukan :)

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati