hr rabu hr tu aku pegi jumpa doktor gigi. dr. gulfam nama dia, org india [tanah besar india]. sblm ni jumpa dgn kwn dia je. yg hr rabu lepas, dr. gulfam suh pegi jumpa HOD plak. gile special kes plak rasanya sbb smpi kene jumpa HOD. haha. terharu biru aku kejap.


masa HOD dok godek2 mulut aku, belek2 gigi aku, aku dgr a penerangan dia. buleh a tgkp sket2 wlpn dia bg penerangan guna istilah2 dental yg aku pn xtau.

katanya, rahang atas aku xperlu major adjustments. tpi rahang bwh yg kene ejas byk sbb nk pakai ruang byk, dlm 10mm. aku pelik sbb yg 'terpeleot'nya gigi kacip atas aku yg 2 batang. yg bwh plak dia nk ejas. dia kata maybe kene cabut, maybe xpayah. 50-50. hoho...HOD pn bleh penin kepala tgk gigi aku. unik sungguh gigi aku ni :P

mari kita lihat gigi aku yg unik.

smile for the camera

panoramic X-ray machine. berdiri kat tengah2 tu, gigit plastik kuning, telan air liur dan tahan posisi lidah, kemudian kamera dia akan pusing keliling kepala ko

hasil sinar-X panorama aku. gigi yg kuat dan sehat!!!

hari isnin ni nk kene pegi jumpa doc gulfam lg, nk wat impression/acuan plak

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati