ni ialah pemandangan dlm rongga mulut aku. lihat, betapa bersih dan bersinar. haha!

hari isnin hr tu aku gi jumpa doktor gigi aku, iaitu dr. tamara brunich. doktor wanita yg menyebabkan aku berdebar2 setiap kali aku ke klinik. tapi debaran aku akan tamat sebaik saje aku tgk dr. gulfam [lelaki, dari india] berdiri di sisi aku dan menenangkan aku. hahahaha. [bukan tenang, tp 'turned off'] :-P
  1. gigi taring bawah kanan aku yang xselari dan perlu diperbetul
  2. gigi geraham kecil kedua aku yang sdg berdenyut2. ARRRRGGHH!!!!
  3. getah2 separator/penjarak untuk menyediakan ruang untuk 'band' logam
gigi tu rasa berdenyut2 sbb dia tgh 'dikalihkan' secara perlahan2 dgn tolakan dari getah penjarak tu. sblm ni, utk rahang atas, dr. tamara gune penjarak logam sbb gigi atas aku rapat sampai getah tu putus ketika cuba dimasukkan. getah ni jugak menyebabkan aku terasa mcm ada daging terselit celah gigi wlpn aku xmkn daging.

akibatnya memakai getah ni, aku xbuleh mengunyah dgn betul. kunyah mcm kunyah olok2 je. pastu telan je makanan yg kunyah xbetul tu. huhuhu. adoiyaii...tensen tol!!! tp mak aku ckp, "sendiri yg nak kan...tahan je la..."

org kata, "beauty is pain". tp dlm kes aku "kawaii is pain". haha

p/s: sebelum azlin ckp gigi aku kuning x gosok ke ape ke, biar aku btau siap2. aku dah gosok gigi sblm sesi penggambaran. dan gigi kekal normal ialah berwarna putih dan kuning air. gigi aku masih kira normal, bukan kuning x gosok gigi ye...harap maklum

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati