pagi tadi budak2 yg pegi UK dah balik dah. aswad, kodok dan irma pulang dgn keadaan selamat tanpa cacat cela...irma sakit tekak. datang kembali dgn gamba2, pengalaman, kenangan dan yg paling penting, buku2 yg aku oder hari tu ikut amazon.co.uk. hureiiii!!! :D

ada 2 buku, Gynaecology by Ten Teachers dan 200+ Ways the Quran Corrects The Bible. yg satu tu buku teks, satu lagi saja buku agama. ni buku kedua buku perbandingan agama yg aku beli selepas buku ahmad deedat yg aku beli kat kinokuniya 5 tahun dulu.

yg bestnye yg aku nk cite kat sini ialah pasal harga buku. memandangkan keadaan aku sbg student yg dpt biaya penuh dr mak bapak, maka aku pun mencari alternatif buku2 yg murah utk dibeli. buku2 yg aku beli ni, aku beli onlain. harga nye tersangat la murah [kalo pos dalam UK la]. utk buku gynae tu, harga dia 1pence jek. iye, £0.01 jek. harga upah penghantaran dia lagi mahal iaitu £2.75. jadinye, jumlah harga buku tu £2.76 je. korang convert la sendiri. yg buku 200+ Ways tu, mahal sket. £9.50. jumlah dlm £10 lebih sikit.

maknenye skrg ni ada 1 lagi buku utk aku baca selain buku teks aku dan jugak 1 e-buku dlm format pdf. yg tu tajuknye History of God, karangan Karen Armstrong. buku ni kalo silap2 bace, mau tersengal otak jugak wooo!!!


marilah kuatkan semangat membaca!!!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati