hari gembira!!!

bukan la hari sabtu ni menggembirakan sgt, tp dlm tempoh 24 jam ni bberapa insiden yg best telah berlaku.
  • P036 bertukar 'hijau'
  • aku ialah 'OK' [wlpn sedikit lembab...]
pertama, wlpn aku mula2 jangka P036 tu kekal 'biru', sbb calon MAWE tu xterkenal, tp alhamdulillah, team 'hijau' dan rakan2 berjaya buat kejutan. semoga ini menjadi isyarat kuat kpd team2 'biru' yg lain. syabas juga kpd org2 P036 sbb dapat bantuan kewangan, limau mandarin, makan free, kompleks materniti baru dan macam2 nikmat materi lagi. haha!

kedua, adakah aku akan membuka buku yg dah tertutup sejak 4 tahun lepas? bukak bab baru la maknenye, bukan sambung bab dulu. bab dulu tu biar tergantung je la...kalo ada masa aku sambung dgn catatan2 dan pendedahan yg lebih 'berani' dan mencolok mata. aku akn pastikan bab yg baru ni penuh drama, aksi dan babak2 yg lebih mengasyikkan! 

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati