dalam beberapa bulan lagi, aku nak balik.


YAHOOOOOOOOO!!!!!! YIPPIEEEE!!!! YEAYYY!!!!!!

ok, misal kata aku dah balik, ape aku nak buat?

maknenye, aku kene buat senarai perkara-nak-buat. mari kita lihat ape benda yg aku kene buat balik ni....
  1. cari membe2 yg dah kawin dan berkenalan dgn bini diorg [ni khususnye pojie yg berkahwin senyap2]
  2. cari membe2 yg belum kawin dan menikmati masa bujang yg berbaki xsampai berapa tahun lg ni
  3. joging2 kat padang polo
  4. hiking kat tempat yg xtau kat mane lagi [dan beli kasut sukan baru...dah lama aku xda kasut sukan...sbb xbersukan. haha!]
  5. lepak2 dgn bro nadzrin, menuntut ape yg boleh [che lin, ko ckp ko free bulan 7-8 kn? jgn nk ngada2 lari! haha]
  6. kerja sambilan kat kedai aswad kat tmn meru [ni kalo tokey dia bagi la. keje store-boy pun jadilaaa...]
  7. camping trip, kalo rajin, dgn adik n abg ipar aku...tp xpasti kat mane lg...
  8. filharmonik atau teater...kalo org yg ajak aku tu x lesap ;-)
  9. main2 dgn kolis a.k.a anak buah aku
  10. hadir seberapa kerap yg boleh ke surau [anak tok imam dah aku ni...malu la sket...sungguh x ikhlas!!!]
  11. cuba makan kat restoran2 yg baru/menu2 yg baru kat ipoh
  12. tempah baju utk graduate...stail korea. ok x?
  13. perbaharu lesen, cermin mata
  14. main boling, tgk wayang, main pool [apa? anak tok imam xleh main pool ke? lek aa...TGNA pun skrg ni dah bagi main snuker kat kelantan]
  15. projek video kebudayaan
  16. beli kain batik utk makcik jaga pintu [makcik vera dgn olga @ mama yg basuh kain dgn makcik spek jaga cadar n tilam]
  17. amik sijil rendah silat, kalo ada a masa balik nanti...
jadinye, aku balik taun ni xbuat praktikal kat hospital. taun ni naik rasa malas pulak. sori ah, nk kne luang masa dgn mak abah lagi. lps ni nk kne balik, prep utk exam dan kerja lagi...huih...diam x diam, tinggal setahun stgh je lagi aku dok kat ukren ni...

nikmati masa muda anda [secara berpada2] dan nikmati masa anda bersama keluarga tercinta!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati